Група PLOT виникла на базі Музею сучасного мистецтва Одеси. В ній об’єдналися одеські актори та художники, музиканти й танцівники для створення акцій та перформансів. З того часу майже до всіх важливих проєктів та подій музею вони представляють спеціально підготовлений перформанс чи акцію. Групою також було представлено в Одесі та інших містах України десятки акцій. Зазвичай концепції цих дій мають глибокий філософський та соціально-політичний зміст. Прикладом такого є акція «Втеча».
Дві тисячі двадцятий рік. Одеса. Сонячний серпневий день. Подвір’я музею. Шість лю́дей, одя́гнені в чо́рний о́дяг і трима́ючи чо́рні парасольки, стоя́ть біля сті́йок. На кожній сті́йці розташо́вана хутря́на підкла́дка, на якій лежи́ть ве́ликий шмато́к льо́ду. Уча́сники перформансу зібра́ли во́ду з місць, де вони народи́лися або провели́ зна́чну ча́стину свого́ життя́ — це різні куто́чки Украї́ни. Цю во́ду з кожного місця перетворено на великі шматки льо́ду. Уча́сники спостеріга́ли за проце́сом, як лід з різних місць країни пові́льно та́не під одеським сонцем та перетворюється на однакову воду.
Цей симво́лічний жест з’єднав різні регіо́ни кра́їни в єди́ний потік, де ко́жна кра́пля є відлу́нням індивідуа́льних істо́рій і регіона́льних ідентично́стей, перетво́рених у колекти́вний до́свід. Зву́к кра́пель, що падали на спеціальну металеву пластину, підси́лений та обро́блений у реа́льному ча́сі, ство́рював шумови́й супрові́д цієї трансформа́ції. Акція трива́ла більш ніж три години. Але глядачі, яких у дворі музею зібралося два десятки, – не розходилися. Усі прагнули підтримати учасників, яким довелося майже нерухомо стояти на спекотному сонці. Усі розуміли, які серйозні питання, порушили акціоністи. Особливості історії, традицій та культури різних регіонів поступаються розумінню близькості та спільності цілей народу України.
Окрім соціального аспекту акції слід відзначити її загальнокультурні ідеї. Чо́рні костю́ми і парасольки підкре́слювали контра́ст між лю́дським те́плом і приро́дним холо́дом. Уча́сники акції були свідка́ми проце́су радикальної трансформа́ції, яка відбува́лася по́за їхнім контро́лем. Лід, який танув на хутря́ній підкла́дці, симво́лізував холодні́сть і невблага́нність ча́су та незворо́тність змін.